STUDIE REKONSTRUKCE CHLADÍCÍCH SEKCÍ NHO - pro BKB Metal, a.s. Ostrava

Kontrakt uzavřen:     únor 2005  
Projekt:     březen 2005  

 

Charakteristika výrobku:
     Základem mechanického řešení chladící sekce jsou dvě pevné konzoly, které nahrazují stávající dvě kyvné konzoly ( pevné konzoly jsou uchyceny na kotvící šrouby stávajících kyvných konzol). Na horní ploše obou pevných konzol je kolejnice, po které pojíždí posuvný rám umístěny nad pevnými konzolami. Posuvný rám je svařenec, na jehož spodní ploše jsou uchyceny čtyři speciální válečky a na jehož horní ploše jsou umístěna tři technologická zařízení pro vedení vývalku a kolektor přívodu tlakové vody. Pojezd posuvného rámu po kolejnicích na pevných konzolách zajišťuje hydraulický válec. Prvním technologickým zařízením je válečkový dopravník se žlabem pro vedení vývalku, druhým a třetím technologickým zařízením pro vedení vývalku může být : nechlazený dvoužilový dopravník, chlazený dvoužilový dopravník, chladící zařízení Golem, chladící zařízení 1/2 Golem, chladící zařízení Titan a chladící zařízení 1/2 Titan.
     K technologickým zařízením, která provádějí chlazení vývalku je hadicemi přiváděná tlaková voda z kolektoru na posuvném rámu. Vodu do tohoto kolektoru přivádějí z pevného řádu hadice umístěné v řetězu Kabelschlepp. V tomto řetězu jsou umístěny rovněž kabely pro přívod elektrického proudu k motorům válečkového dopravníku a hadice pro mazání ložisek válečkového dopravníku. Na výstupu z kolektoru přívodu tlakové vody na posuvném rámu jsou umístěny uzavírací kulové ventily.

Studie rekonstrukce chladících sekcí

  Parametry zařízení:          
  Nosnost posuvného rámu   10   t  
  Rychlost pojezdu posuvného rámu   0,03 až 100   mm/s  
  Délka pojezdu posuvného rámu   1150   mm  
  Tlak vody   2,5   MPa  

 

KLL-konstrukční kancelář, s.r.o.
Ostrava
REFERENČNÍ LIST

Univerzální tramvajový podvozek Nouzové klopení nádoby mísiče 350 t (studie)